تصاویر بازیگران کره ای

تصاویر بازیگران کره ای

سریال دونگ یی, dongi, افسانه دونگ یی, پشت صحنه دونگ یی
تصاویر بازیگران کره ای

تصاویر بازیگران کره ای

سریال دونگ یی, dongi, افسانه دونگ یی, پشت صحنه دونگ یی

خلاصه داستان سریال کره ای ماه در اغوش خورشید:

خلاصه داستان سریال کره ای ماه در اغوش خورشید:

ولیعهد کشور به نام لی هـــون، عاشق دختری به نام وول  می شود کــــه دوست خواهرش ،شاهزاده است.وی از پدرش میخواهد که انها را به ازدواج هم در اورد. وول که دختری اشرافی زاده هست همسر ولیعهد میشود و همه از هوش و درایت او تعجب میکنند.

ملکه مادر و دیگر وزیرها که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند برای او تله ای میگذارند که وول محــــکوم به مرگ می شود….

بازیگران : 

 

کیم سو هیون بازیگر سریالهای بلنـــد پرواز باش،بزرگ،کریسمس امسال برف می بارد؟

هان گا این بازیــــگر سریالهای یوهی افسونگر،مرد بد

جانگ ایل وو بازیگر سریالهای رشته فروشی گل پسر،بازگشت ایلجما،بانوی زیبای من

سریال ماه در آغوش خورشید، خرید سریال ماه در آغوش خورشید، خرید سریال کره ای ماه در آغوش خورشید، خرید سریال ماه در آغوش خورشید ارزان، خرید سریال ماه در آغوش خورشید نسخه خانگی، خرید سریال ماه در آغوش خورشید نسخه کامپیوتری، خرید سریال ماه در آغوش خورشید زیرنویس فارسی، سریال خورشید و ماه، خرید سریال خورشید و ماه، خرید سریال کره ای خورشید و ماه، خرید سریال خورشید و ماه ارزان، خرید سریال خورشید و ماه نسخه خانگی، خرید سریال خورشید و ماه نسخه کامپیوتری، خرید سریال خورشید و ماه زیرنویس فارسی

سریال ماه در آغوش خورشید، خرید سریال ماه در آغوش خورشید، خرید سریال کره ای ماه در آغوش خورشید، خرید سریال ماه در آغوش خورشید ارزان، خرید سریال ماه در آغوش خورشید نسخه خانگی، خرید سریال ماه در آغوش خورشید نسخه کامپیوتری، خرید سریال ماه در آغوش خورشید زیرنویس فارسی، سریال خورشید و ماه، خرید سریال خورشید و ماه، خرید سریال کره ای خورشید و ماه، خرید سریال خورشید و ماه ارزان، خرید سریال خورشید و ماه نسخه خانگی، خرید سریال خورشید و ماه نسخه کامپیوتری، خرید سریال خورشید و ماه زیرنویس فارسی

نظرات 12 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ


قشنگترین فیلم کره ای

لی مین هو یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:51 ب.ظ

میسوری سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام من میسوری هستم من سر هر قسمت این سریال گریه کردم مخصوصا قسمت 20 بهتون پیشنهاد میکنم این سریال رو تا اخر ببینید

سارو چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ

این یعنی چه

ss جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ

من از شبکه ی 3 نگا میکنم خیلی قشنگه:

یئون وو شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ

من هم لی هون رودوست دارم

کیم یو جونگ دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:48 ب.ظ http://یاسمن جون

منم

ییون وو سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ http://ElmiraAmani20@Gmail.com

عالییییییییییییییی بهترین سریال است

mobina پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:37 ب.ظ

جون مادر پدرتون فقط به من بگید وول به لی هون میرسه یا نه التماستون میکنمممممممممممممممممممممم.
من دیوونه ی وول و لی هونم ترو خدا این جوابو به من بدید.

راضیه پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:38 ب.ظ

من عاشق کوچیکی های لی هون بودم اما الان دوسش ندارم

چانگ وی پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

الما چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ق.ظ

سلام من تازه به این سایت اومدم
به همه پیشنهاد می کنم این فیلمو تا اخرببینند
اخر اون دوتا به هم می رسند
قسمت های سانسور شده اش راهم ببینید
قشنگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد